minikbebegim19 Beyza190920 ben dalin deterjan ve yumuşatıcı aldım çekmecesini açıp kapattıgmda çok hoş hafif bir koku geliyor
Simayss Beyza190920 uni baby daha organik bir ürün ama leke çıkarmıyor hiç. Dalin hem bebeğe uygun hem leke çıkarmada daha iyi. Yenidoganken uni baby daha ilerleyen zamanda dalinle devam edilebilir bence.
Yagmur2210 minikbebegim19 çok fazla kimyasal içeriyor bu markalar instagramda mühendisinoglu diye bir sayfa var orada tüm markaların içeriği var bir araştırın isterseniz bn dalan granül Matik duru granül Matik diye gördüm sanki ama onlarla da yıkandığı zaman eksta durulama yapmak gerekiyor iyice arınması için
mmihri Bence sabun tozu kullanın. Sonuçta bebek daha ne kadar da olsa onların içinde de kimyasal olduğunu düşünüyorum ama tabiki tercih sizin.
Deletedmom10846 Beyza190920 alerjisi çıkma ihtimalini düşünürek karar verin buna bnce içeriği temiz olsun en önemlisi bu. Ben duru granül sabun kullanmıştım makine için memnun kaldım ikinci çocuğumda yine alıcam duru. Yumuşatıcı kullanmadım hiç. Oğlum 2.5 yaşında yeni yeni kullanmaya başladım
Hhilall37 Beyza190920 dalan granül matik kullanıyorum ve yumuşatıcı kullanmıyorum çünkü içinde az da olsa kimyasal bulunuyor
Meltemerve Roxy kullanıyorum ilk bebeğim den beri. Yumuşatıcı yerine de beyaz sirke döküyorum yumuşacık çıkıyor hepsi. Hiç koku da kalmıyor. Çıkmayan lekeler için de beyaz kalıp sabunla ovuyorum makine atmadan önce tertemiz ✌🏻