Eminekrhn Merhaba hanımlar 8 haftalık hamileyim bu 2. Gebeliğim emziriyorum ama sabahları acayip mide bulantısı yaşıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum ilk gebelikte de böyle bulantılarım oldu ama bu sefer safra gibi kusuyorum
Gaer25 Eminekrhn doktorunuza danışıp prilam hap yazdırmanızı tavsiye ederim. Eğer çok kötü olursanız en az 3 gün üst üste ilaçlı serum alın sonra prilam la devam edin. Çok faydasını gördüm çok toparladım bu sayede