se2206 Ben daha birinci aşıyı olmadım gebeliğe engel olur diye düşündüm ama kuruntu yapıyorum galiba aşı olup gebe kalanların güzel yorumlarını bekliyorum
Deletedmom_29 se2206 Etrafımda çok var hamile olan yaptıran gebelik öncesi bende iki dozu oldum şuan üçü olucam Mart ayında da gebelik düşünüyorum nasipse Doktorum önerdi
Tazeanne0134 se2206 tatlım ben ilk dozu 29 haziranda 2. Dozu da 6 ağustosta yaptırdım 13 eylülde hamile olduğumu öğrendim şimdi de 21+0 haftalık hamileyim 3.dozuda 29 aralıkta yaptırdım çok şükür sorun yaşamadım ama 3.dozda bulantım ve kusmam oldu o kadar
kuzeymomsss se2206 2.dozumu 26 temmuzda oldum ve 2 eylülde hamile olduğumu öğrendim. Aşının hamileliğe bir engel olduğunu asla düşünmüyorum
ipekveatlas ben oldum hatta ilk olanlardanım sanırım mesleğim gereği. 2 aşımı oldum korunuyodum bıraktığım an hamile kaldım
Pembekurdele se2206 Ben ikinci dozu eylülde oldum kasimda hamile olduğumu öğrendim şuan 13 haftalik hamileyim bir sorun olmadi 🌸