Meltemmemir Merhaba 27+3um yaklaşık 2 gündür bebeğin hareketlerinde azalma var sabah sadece kipirdiyor sonrası yok geçen hafta hiç yerinde durmazdi bunu yaşayan varmi aranızda
ressamistanne Meltemmemir bende bugun 27 oldum. Hareketi var ama az yani güçlü değil. Neden öyle ki üzülüyorum
bebekomm Meltemmemir benim de 28 oldu bariz hareketi yok. Ara ara hareket ediyor pıt pıt şeklinde çok güçlü değil.
Meltemmemir ressamistanne benimde oyle çok nadir hareketleri var sabah oldu zaten sadece cmt randevum var bakalim