Maviss35 bi corno rahim yani genetik bi süreç rahim yamukluğu.ondan yatcan dedi doktor.eşimle 3 tane genlerimiz aynı çıktı.2 tane kaybettik daha önce sırf bu yüzden.ama şu anda elimizden geldiği kadar dikkatli davranıyoruz.haftada 1 kez kontrolümüz var.Her gün iğne kan inceltici yapıyorum