İkinci hamileliğim 20 gün sonra doğumum olucak emzirme atleti emzirme sütyeni bana göre gereksizdi ilk kızım da aldım inanın hastanen çantama sadece atletini koydum sütyen zaten bi süre evde olucam sonrasında normal toparlayıcı sütyen alcam kendime çünkü emzirme sütyenleri toparlamıyor sarkık bi tuhaf görüntü ilk emzirmem de o hatayı yaptım şuan emzirme sütyeni yerine kaliteli toparlayıcı sütyen arıyorum atlet de dediğim gibi normal kendi giydiğim atletlerden devam etcem 🤩