Royyy Kızlar 22 haftalık hamileyim 4 gündürde karantinadayım çok şükür yavaş yavaş atlatıyorum kovidi ama dünden beri göğüslerim şişti akıyor azar azar başına gelen varmı normal mi bu durum?
Mrs-Turkk Royyy Öncelikle geçmiş olsun inşallah cabuk atlatırsınız☺️ benimde olmuştu o haftalarda normalmiş hatta ben sıkmıştım sıkmamak gerekiyormuş sıkmayın.
eslemsi Royyy benim ilk gebeligimde gogsum hep akip kururdu sudyenimde batardi hatta kabuk kabuk olurdu sütün cok olacagini gosterirmus kizimda sutum şelaleydi bunda daha da erken basladi gogus ucumun yariği hep beyaz beyaz bunda da ayni olur heralde
Royyy Mrs-Turkk teşekkür ederim ilk gebeliğimde de yaşamıştım da erken doğum oldu bunda da korktum aynı şeyleri yaşarım diye bi sorayım dedim 😊