Gokcemcelik 30.haftamdayım bende de bir kaç gündür başladı. Gündüz yada ayaktayken bişeyim yok ama gece yattığımda sapa sola dönerken sanki rahmimin içi yanıyormuş gibi yara varmış gibi ağrı oluyor ama dönerken sadece acı hissediyorum. Ezelden beri idrar yolu iltihabıyla cebelleştim. Tek çarem sirkeli su içmek oldu. Dedim belki yine başladı lanet şey tekrar içmeye başladım hafifledi gibi ağrım. Doktoruma sormadım 32de gideceğim bir dahaki kontrole. Gerçekten cennet anaların ayakları altında. Şükür yinede ama çok zormuş