Merhaba, benim eşimin sperm sayısı düşüklüğü ve hareket probleminden dolayı 3 yıldır bebeğimiz olmuyor. En sonunda doktor direk tüp bebek yapmamızı önerdi ve eşimin probleminden dolayı rapor çıkarabileceğimizi söylemesi üzerine Tıp fakültesinde tedavi sürecine başladık. Eşim 2 kere daha test verdi. Testten sonra adetimin 2. veya 3. Günü gelmemi istediler. Merak ettiğim adet günümde gittiğimde ne işlem yapılacağı. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 🙏