Cansu2018 çok güzel yazmışsınz gerçekten insanı rahatlatıyor yazdıklarınız çünkü burda bazen öyle şeyler okuyoruz ki😅😅bende suan 36+2 günlüğüm ve yarın muhtemelen benimde çocugun durumuna alttan balacak bir hafta önceden bana da söylemişti, peki sezeryan için tarih ne verdi dokotrunuz bayramı bekleyebilecek misiniz?