newmom54 Kaç kaç artar yada ne kadar fazla olur çok merak ediyorum benim beta normalden fazla ilerliyor
Yasminn0707 newmom54 betaya göre degil canım burada bazı arkadaşlarında betası baya arttı ama tek gebelikti bir arkadaşında betası normal 2 katı yükseldi ama ikiz gebelik yani betaya göre degil ultrasona göre belirleniyor
Yasminn0707 newmom54 bu artışınız tam 2 katı ben burada degeri 70 ken 2 günde 1000 olanı gördüm yinede çogul gebelik degildi canım senib artışların güzel normal
Yasminn0707 Melisakpln öyle ultrason da tekse tek gebeliktir beta belirlemiyor malesef 1tane olsjn da ikiz ücğz önemli degil 😂😂