Minnakkurabiyeveannesi27 Hanımlar şuan 29+4 um +1 protein kaçağı çıktı protein kaçağı cikinca napmak gerek tansiyon sorunu da yok nelere dikkat etmem gerek
Minnakkurabiyeveannesi27 gamzeyalcin sağol canım benim Allah razı olsun ben bebeğe sıkıntı yaratır diye korkuyorum ne yalan söyleyeyim
gamzeyalcin 57kahraman ağrı olmaz kesinlikle sık tuvalete çıkarsınız ve vücutta ödem olur bacaklarda özellikle
Minnakkurabiyeveannesi27 57kahraman ağrı felan yok aslında sadece idrar tahlilinde çıktı çok şükür hiç bir sıkıntım yok ama doktor yüksek tansiyondan şüphelendi ailem de de olunca dikkat etmen gerek dedi Sizde de mi var
57kahraman gamzeyalcin cok şiddetli karin ve kasik agrim var dogum sancısı gibi tekrar agrilarim çoğalınca doktora gittim acilden altan muane etti acilman var dedi
57kahraman Minnakkurabiyeveannesi27 tansiyonum normal cok agrim var cok sanci giriyor dogum sancısı gibi