hayatımın hiç bi döneminde diyet yapmadım ve şunu yemiyim demedim şimdi bebek önden gidiyo şekerine bakalım dedi doktor kandan kontrolümde hep yüksek çıkıyor. allah aşkına şekeri yüksek çıkanlar kahvaltıdan sonra akşama kadar ne yiyosunuz? kahvaltı ettim 10 buçuk gibi sonra acıktım ceviz ve yoğurt yedim ama şu an çok açım🥲🥲 akşam yemeğini nasıl beklicem bilmiyorum. pazartesi günü şeker yüklemesi yaptırıcam parmaktan ölçtüğüm kan da şekerim 165 falan çıkıyo kahvaltıdan sonra.. ne zormuş allah diyabet hastalarına şifa versin şu an bişeyler yememek için çok zor tutuyorum kendimi