NesrinDefne Umudum03 Vallahi kızlar 25+2yim hala ağrıyor arada 🙄 Kanama olmadığı sürece korkulacak bir şey yok merak etmeyin 💕
SevgiFerhanAkba 1234456789 benim 8 ekim geç döllenme dedi doktor cnm benim 7+6 yken Bebişin boyu 15.4 mm
1234456789 Yani boyu baya varmış ben tahmini doğum günü 29 temmuz dediler ve sekizinci haftada 13 mm normal dediler senin bebek baya uzun olucak galiba ❤
SevgiFerhanAkba 1234456789 olabilir canm benim de 1 agustos görünüo canm sağlıklı sıhatli gelsinde ben başka bişey istemiyorum cnm