Kayserilim38 dentin solda olmasıyla alakası varsa eğer benimki kız canm benimkide hep solda 34haftalik hamisim
papatya981 dentin hayır yok tamamen yanlış 😄 genelde erkek sağda olur derler benim kızım sag tarafimdan çıkmıyor 🙈
Pembekurdele dentin Sağ veya sol yumurtaliklardan hangisinin döllendiğiyle alakali cinsiyeti belirlemede bir etkisi yok 😊
ebrusngl Bende o haftadayım ve en başından beri solda hissediyorum bebeği üstelik şimdiden yüzüm sivilce doldu çok sivilce çıkıncada kız diyorlar ama bakalım hayırlısı
Kayserilim38 ebrusngl onu hiç duymadım canm sivilce olunca falan diye sadece kızda leke olur derlerse bende çok şükür lekeler cikmadi
Meltem_Akgn3 ebrusngl ergenlikte böyle sivilce yoktu aynaya bakmak istemiyorum artık o derece 😂 bilmiyorum ama cinsiyeti ne 12 haftalık
ipekveatlas Kayserilim38 o haftalarda bebek hareketi hissedilmez ki doktor bile 14-15ten sonra hissedebilirsiniz belki daha da geç diyolar. 7 haftalık bebek üzüm kadar bişey sanırım 😂
Kayserilim38 ebrusngl bilmiyorum ozaman canm bende rahim kisaligida var fazla ayakta kalmamaya çalışıyorum
Kayserilim38 ipekveatlas 3 haftalıkken hissetmedikki 33 haftalık şuan bebeğim zaten ve doğuma zaten az kaldı sekerim yanlismi.anladin acaba msji
ipekveatlas IlknurSrz valla bende anlayamadım nasıl hissedilcek kese var içinde su var karnının tüm yağları deri vs 😂
ipekveatlas Kayserilim38 dentin diye birisi yazmıs ya canım 7 haftalıkmıs hissetmiss ona dedim ben yoksa 33 haftalık tabiki hissederiz kızz😂😂