stor9876 emzirme danismaniyla ve pediatrist biriyle gorustum bu konuda. Doktorun dedigine gore emzik ilk 1 ay asla verme dedi. Biberon konusunda da biberondan sut cekmek kolay oldugu icin, memeden ise sutu cekmek zor ve ugrasli oldugu icin bebekler kolayi secip meme reddi yasanabiliyormus. Sut gelmeme ihtimalina karsilik ya siringa ya da kasik biberon onerdiler. Eday marka kasik biberon onerilenler arasinda fiyati da uygun 50-60 tl civari. Ben hastane cantama koydum. Ne olur ne olmaz hemsirelere de mutlaka tembihlemek gerekiyormus dogdugunda sut olmazsa kasik biberon ile mama vermeleri konusunda sizin de bilginiz olsun