Arkadaslar henüz 9 haftaligiz cok miniğiz fakat dogumun normal olsun emziğe alıştırma vs baskılar basladi sizler ne yaptınız ben normal dogum icin kendimi cesaretlendiremiyorum saglik personeliyim normal dogumda oluşabilecek komplikasyonlar beni korkutuyor spinalli dogum tercih etmeyi planlıyorum
fakat insanların bebeğimin üstünde söz sahibiymis gibi baskıcı tavırlarından yıldım neler yaşadınız neler önerirsiniz?