tazeannecik1 ben şampuanını aldım araştırdım içeriği temizmiş ama losyon ve yağında zararlı bir madde varmıs. Biberon temizleyicisnde de SLES denen bi kimyasal varmıs zararlı deniyor. Onun dışında ıslak mendili de temiz içerikli diye okumuştum. Annelerinceler, odtülüicerikcianne bu sayfalara bakabilirsiniz 🤍