Edagg Kızlar merhaba Nst’de ücret veriyormusunuz ? Ben medicana beylikdüzüne gidiyorum 200₺ nst ücreti verdim
Selin12- Edagg ben capaya gidiyordum orada nst ücreti 23 tl di şimdi cam sakura ya gidiyorum orada nst ye ucret ödemiyorum
Mimik Edagg banagöre cok fazla🤭 üsküdar medivia hastanesinde, Ben doktor muayeneme 190 tl, nst ye 35tl ödüyorum…
Mimik Edagg ciddi pahalli ya… Yaklasik olarak ozel hastanelerde nst ucreti 30.50tl arasi, zam gelmis hali… Ilk girdigimde 25tl ödüyordum, zamlarla birlikte 35 oldu…