Kızlar adetime 1 hafta kala lekelenme yaşadım ve şüpheye düştüm. Adete 4 gün kala test yaptım pozitif çıktı. Doktoruma lekelenmeli söylediğimde progesteron ve Hcg istedi hepsi normal gebesin dedi. Lekelenme için progestan falan vermedi.. yerleşme lekelenmesi stres yapma dedi. Çok şükür dünden beri lekelenmem bayağı azaldı ama akıntım çoğalmaya başladı. Rengi sarımsı, çok çok açık kahverengi karışımı gibi. Kıvamı bayağı yoğun. Başına gelen oldu mu ? Kahverengi lekelenme bu şekilde mi kesiliyor?