Kızlar merhaba bilmediğim için burdan soruyorum.
Yardımcı olursanız çok sevinirim..
3 gün önce tüp bebege başladık şuan iğne ve ilaç kullanıyorum yumurta büyütmek için.
Yılbaşı sebebiyle fiyatlar artmış durumda. Biz bir kismini ödedik başlamak için 4. 650 lira. Fakat yumurta toplandıktan sonra 13.500 daha ödemeliyiz. Bu ödemeyi taksitlendirip ayda ödeyenleriniz var mı? Kredi çekemiyorum şuan. 🥺
İnşallah taksitlendirme oluyordur.
Şimdiden teşekkür ediyorum.. 🤗