Nur223 bence gittiğiniz doktora raporu hatırlatın sisteminde kayıtlıdır belki yaptığı şeyler. Bazı doktorlar ultrasondan sonra raporu teslim ediyor, ben hastanede ultrasondan sonra çok az beklemiştim öyle raporu almıştım, size söylemeyi unutmuşlardır belki.