1anne2evlat Ikinci dogumum olacak ilk defa Boyle birsey geldi basima direk kan gelmis hala geliyor doktora gidecegim ama dogum mu yoksa kotu birsey yoktur demi
DuaElf 1anne2evlat hiç fikrim yok ama vakit kaybetmeden doktora gidin arayıp sorun hatta gidene kadar normaldir belki içiniz rahatlar
ipekveatlas gitmelisin belki de nişanın geldi ve kanama oluyo bu yüzden korkma haftan güzel insallah sağsalim alırsın kucağına
Elifinannesi_ Canım 10 gün önce aynı şikayetle doktora gittim. Sezaryenle doğumum gerçekleşti . Kanama sabah saat 6 da bi başladı akşama kadar devam etti
1anne2evlat Evet Rabbim hepinizden razi olsun dogumum oldu cok şükür pamuk kizimla dinleniyoruz su an
mervebuglemtkn 1anne2evlat masallah çok güzel 🥰 her bünye farklıdır mutlaka ama normal doğum nasıl çok mu zor yoksa abartıldığı gibi değil mi benim ilk ondan soruyorum kusura bakmayın merak ediyorum
1anne2evlat mervebuglemtkn estağfirullah ne demek benim ikinci daha çabuk oldu ilkinde ıkinamamistim eger guzelce ikinabikirseniz ve sancilari derin nefesle karsilarsaniz Allahin izniyle hem kolay hem cabuk olur doğumunuz