3 gün önce sağ kol tetenoz aşısı oldum onunla mı alakalı bilmiyorum fakat ara ara olan sağ meme altı ağrı 2 gündür kesintisiz var.Kaburgama dokununca acıyor dururken otururken yatarken ağrı acı şeklinde bir his var.Sızlar gibi bazen etrafa yayılan bir ağrı gibi.Sizlerde de yaşayan var mı 3 gün sonra doktor kontrolüm var erkene alsam mı diye düşünüyorum 🤔