Durununannesi46 Kızlar 30 haftalık hamileyim. Pentiden hamileliğimin başında aldığım tayt sıcak tutmuyor artık donuyorum dışarı çıkınca. İçi Polarlı falan önerdiğiniz bi tayt var mı? Doğumum martta olacak kısmetse. O zamana kadar totom donar bu kıyafetlerle😁🙈
Mervepera Durununannesi46 surda bende bekliyeyim🤣 En kötü kilotlu çorap giy içine canim ben aldım öyle yaparım diye pentiddn hamile opak diye pantolon tayt yeterli gelmezse içine giymek icin😄
Deletedmom10846 Durununannesi46 marttaysa doğum idare edin bence doğumdan sonra göresi bile gelmiyor insanın o kıyafetleri😂
mirage333 Durununannesi46 e bebekten dün aldım 1 tane tayt içi polarlı degil ama azıcıkta olsa kalın tayt. 50 tl fiyatı.
Durununannesi46 Mervepera bende de var onlardan hem kalın çorap hem ince çorap ama olmuyor darlanıyorum yine de üşüyorum 😀
Mervepera Durununannesi46 esortman gibi bise bak kalin olmadi tayt değilde 🤔 bende çıkıp bakicam ins hangisini kalın bulursam alirim🤣🤣
Durununannesi46 Tansuozp_07 evet onu buldum trendyolda ama kaç beden almalıyım? 70 kiloyum 30.haftada. Daha doğuma var yani. Kaç beden almam mantıklı sizce?
Tansuozp_07 Durununannesi46 ben su an 77 kiloyum 19.haftadayim xl aldim ,bilincli olarak bir beden buyuk aldim .Konya’da yasiyorum buranin soguklarinda bile cok iyi Bu markadan ustume de aldim Urunler kaliteli
Durununannesi46 Tansuozp_07 ay ben de hemen alayım. Maraştayım bende baya soğuk burası da. doğuma kadar giyebilmek için l mi xl mi alayım sizce? En fazla 75 olurum diye umut ediyorum 🙈 boyum 155 😁
Tansuozp_07 Durununannesi46 75 olursaniz L uygun olacaktir beden olcu kismindan yine kontrol edin Boy olarak biraz uzun olabilir boyum 1.67 bana iyi geldi