Merhaba hanımlar ben doğurdum, veee inanilmaz güzel bir doğum geçirdim. Herşey beklediğimden daha güzel geçti. Dün geceden beri sancılarım vardı zaten sabaha karşıda bir anda suyum geldi ve doğum sancılarım tamamen arttı 2 veya 3 saat çektim sanciyi gerçekten 2. Gebelikler daha hızlı oluyormus. Kesisiz dikişsiz doğumum gerçekleşti :) Herkese böyle doğum nasip etsin Rabbim. Sağlıkla kucağıma aldım bebeğimi şimdiden herkese hayırlı doğumlar ben artık happy kidsli oldum 🥰