nanicik Regle 2 gün kaldı. Dün test yaptım pozitiv çıktı. Ama bugün şeffaf akıntım var. Kasık ağrıları ve şeffaf kokusuz akıntı. Adet oldum sanıp bakıyorum bişey yok. Acaba neden böyle oluyor?( Test yanlış mı gösterdi. Hamile miyim? Akıntı normal mi?
burakveannesi nanicik testinin hemen çıktıysa hamilesinizdir kan verin akıntı normal kan olmadığı sürece