Kızlar 16+4 haftalık hamileyim sağ kasıgımda düz yatınca veya yan yatınca kıpırdama oluyor insanın gözü atar ya sağ gözüm attı deriz onun gibi aynı ayakta olmuyor elimi koyunca da çok dinlersem elimle de hissediyorum hafiften bu bebek hareketi diye düşünüyorum sizce de olabilir mi 🤗zayıf bir anneyim 🤭ondan dolayı da böyle erken hissediyor olabilir miyim 🥰