baby22_ Merhaba, hamileliğinde biontech aşısını ilk trimesterda olan var mı? Kalıncı haftanızda yaptırdınız ?
Azra_Mom baby22_ ilk trimesterda önerilmiyor diye biliyorum canım ilk 3 ay riskli geçiyor zaten bebeğin tutunması açısından genelde 2. Trimesterda öneriyorlar kontrole gittiğinde doktora danışırsan daha iyi olur
Htc14 baby22_ 14.haftamda oldum iki gün önce doktorum 12.haftan dolmadan olma ondan sonra olabilirsin demişti
anneaday baby22_ 13+2 de oldum. Doktorum 3 aydan sonra olabilirsin dedi. Daha fazla beklemek istemedim. Gebelikten 1 ay once 1.doz olmustum