Fadimee5 Merhaba ilk oğlum un ismi Yağız şuan hamileyim bu bebeğimde erkek Bi isim buldum ama nasıl sizce isim Alpay olur mu ki🙃
Deletedmom10846 Fadimee5 alpay güzel bi isim içinize sindiyse. Ayrı bebiş olduğu için uyum aramanıza gerek yok zaten bence
Fadimee5 Deletedmom10846 bencede içime sindi tabiki beğendim önemli olan inşallah kuzum büyüyünce de beğenir 🙂