Merhaba bu gün doktora gittik ve bebeğimin kalp atışı bir yavaşlıyor bir normale dönüyor. Doktor çocuk kardiyoloğuna yönlendirdi çok korkuyorum ve çok üzgünüm çocuğumu sağlıkla kucağıma almayı hep dua haline getirdim yarın doktora gidicem 5. Ayınızdayız. İlk günlerde değil şoktayım aynı durumu yaşayanlar var mı