Budiss_Moms tabiki ilgi çok önemli . Medipolde ki doktorum direk tüp bebek dediğinde o kadar ağladım ki üzülme dedi ama umutsuz vaka gibi baktı bana donuk bişeydi. Zorla dedim klomen çatlatma iğnesi mi yapsak tamam dedi. Zaten hormon testini zorla yaptırdım Daha gençsin yenisin yapmayalım demişti Allah bana gösterdi . Eşime de zorla sperm testi yaptırdım daha 5 aydır denenmemize rağmen hissetmiş gibiydim adetim düzenliydi bi de yumurtlamam da güzeldi . O yüzden doktor önemli kendime zorla ilgilensin diye çaba göstermiştim parayı verdiğimiz halde