Hanımlar zaten dün doktora gittim. Doktoruma da yazdım. İğne yapıldım , Progestan kullanıyorum. Doktorda bütün önlemimizi aldık biz zaten dedi. Ben doktora sorduktan sonra buraya yazıyorum zaten. Sadece insan bir Umut güzel birşey duymak istiyor. Yoksa hiç bir kanamanın normal olmadığını bende biliyorum. Biraz daha anlayış lütfen 🙏