Han-Alya canım 10 dakıka once cıktım evren beyın muayenesinden. Bende evren beye gıdıyorum. Dogumu az once konustuk trabzondakı tum özel hastaneler ıcın 8750 tl dedı. Ama hersey dahıl dedı 1 tl bıle fazla ödemezsiniz dedı. Allah korusun bebek yogun bakımada gırse ekstra ödemezsiniz dedı