Arkadaşlar birşey danışmak istiyorum.Doktora gideceğim ama gidene kadar sizden rahatlatıcı birşeyler duymak istedim açıkcası🙈 8 haftalığız.dün gece kahverengimsi akıntı geldi afedersiniz pıhtı gibi,az önce de yine kahverengi lekemsi geldi.büyüklerim normal dedi.sizin başınıza geldi mi acaba? Benim 3.gebeliğim daha öncekilerde hiç görmedim de stres oldum