Yazsonbahar1256 Kızlar merhaba. Bu baslıgı daha oncede actım ama tam emin olamadıgımdan tekrar acıyorum.hamılelıkte Ilk doz ıle ıkıncı doz biontech arasında kac hafta verdınız. Benım sekız hafta oldu. Doktorum yeterlı ıkıncıyı ol dıyor. Ama bazı doktorlar on ıkı hafta ara verın dıyor. Acaba uzun ara vermek yan etkı olmasın dıyemı. Sız neler yaptınız bu konuda
mucizegebelik6 Yazsonbahar1256 nasıl ya 8 12 hafta derkennn. Ben 4’hafta once 1. Dozu oldum bu akşam 2. Dozu olucam 1 ay sonra olun diyorlar ve gebe arkadaslarim da oyle yaptı hatta biri doğurdu cok şükür sıkıntı yok yani
teletabi Yazsonbahar1256 1.doz ile 2. Dozumun arasında 5 hafta vardı. Antikor seviyesi düşüyor git gide çünkü. Sizinde baya olmuş ki 12 hafta diyen doktorların kastettiği ilk 12 hafta olabilir yani 12 haftadan sonra olun gibi.
Eri9999 İlk aşımı 29 haftalıkken oldum ikinci dozu 35 haftalıkken oldum ben 3 gün sonrada dogum olucak inş doktorum bilerek 30 haftaya kadar bekletti organları güzel tamamlamsın die ikinci dozuda doguma 2 hafta kala yaptırmami istedi şükür Bi sıkıntı olmadı
ilkm_22 12 hafta yani ilk 3 ay aşı önerilmiyor onu kastetmişlerdir ben 1 aylık hamileyken bilmeden aşı olmuştum biontech 3. Ayını doldurup öyle olmam gerektiğini söyledi daha sonra kanamalarım vs. Olunca süreci uzattı doktorum 5 aylıkken 2. Dozumu olmuştum
Yazsonbahar1256 Arkadaslar once bende oyle sandım ama ınstagramda bazı proflardan ılk doz işe ıkıncı arasına uc ay ara verın yanıtı geldı, bazıları 4 hafta dedi. Benım doktorum altı hafta yeterlı dedı. Ama tabı dıgerleırnın soyledıgıne takıldım
Yazsonbahar1256 Hatta uc ay ara verırsen 36. Haftama gelıyo dedım. Olsun 36 da yaptır ozaman dedıler. Instagramda dm den yazdım bazı proflara Bir an once vurulayım dıyorum ama takıldı bır kere kafam işte