Sevgisglm Kızlar emzirme sütyeni , emzirme atleti,anne sütünü arttıran bitkisel vs ürünler memnun kaldıklarınızı yazar mısınız 🌸 ayrıca önerileriniz
mucizegebelik6 Sevgisglm içecekler de var da. Hunnap genelde iyi diyorlar süt yapmak icin. Emzirme atleti ve emzirme Sütyenini cok beğendim. 39 ve 49 ₺ fiyatlariydi
Sevgisglm mucizegebelik6 teşekkür ederim 🌸 peki bebek için hastaneye götürülecek mama aldın mı ? Süt gelmezse vs diye
mucizegebelik6 Sevgisglm daha 25 haftaligiz almadım almicam da ztn özel hastane de veriyorlar hemde bizim burda şırıngayla veriyorlar meme reddi olmasın diye mamayı
Sevgisglm mucizegebelik6 27+ mucizegebelik6 hastanede verildiğini duymadım açıkcası o yüzden bende bir adet olsun ne olır ne olmaz düşüncesindeyim bende 27+4 teyim mama fiyatları her gecen gün arttıgı için erken den alalım dursun dedim ☺️ Zaten mamayı biberonla değil materni aldım onunla vericem meme reddi yaşanmaması için