Ygtkgn arkadaslar kanimda ve idrarimda enfeksiyon yüksekligi var diye yatisim yapildi dün hastaneye ayrica covidim Desefin antibiyotik baslanildi hic kullanan oldumu korkuyorum bebege bir zarari varmidir diye