Merhaba, 19 haftalık hamileyim ağır bir 20lik diş ameliyatı geçirdim ve ağrı kesici kullanamadığım için sancım çok olduğundan kanamam başladı doktor yatış verdi 3 gün yattım şimdi evde devam ediyorum tedaviye ama tedirginim yaşayıp bu durumu atlatan var mı? 😞