Merhaba.. 16 haftalık hamileyim pandeminin başından beri okadar dikkat etmeme rağmen sonunda covid oldum bugün 4. günüm, ilk 2 gün çok zor geçti şimdi daha iyiyim ama aşırı öksürüğüm var😮💨 öksürük için neler önerirsiniz ?
Birde doktorum oksapar iğne verdi göbekten uyguluyorum ama sonrasında yanma oluyor normal mi acaba kullananlar yardımcı olabilir mi ?