Gebeliğimi öğrendiğim 5. Haftamdan beri zaman zaman lekelenmelerim devam etti o zamandan itibaren 200mg kapsül kullanıyorum iğnesiyle beraber kullandığım da oldu , şuan da plasenta rahim ağzına yakın olduğu için önlem amaçlı kullanmaya devam ediyorum 17. Haftamdayım 🌸