Defne_ela42 Kızlar yenidoğan poposunda çatlak nasıl geçer aynı durumu yaşayan varmı neler yaptınız nasıl geçti ya da geçiyor mu 😔😔
sedaa_aa Defne_ela42 kızımda hiç olmadı ama doktorumuz sürekli muayene ediyordu Çatlak var mı varsa kreme başlarız diyordu. Bir doktora götürün pomad vs yazacaktır evde geçmesini diye beklemeyin her kaka yaptığında artar ve canı yanar
esmerrmm Defne_ela42 buyuk tuvaletini yaptigi yerimi diyorsun acaba yani orasi normaldede cizik cizik gibi duruyor tam olarak anlamadim ama postun üstte kalsin goren olur belki
sedaa_aa Defne_ela42 geçer ama düzenli kullanmak lazım bir de kabız olmamasına özen gösterin . Kaynatıp soğuttugunuz zeytinyağını altını değiştirdikçe sürerseniz sürekli nemli kalır kakasını yaparken esner orası yırtığı acıtmaz
Tazee-annee esmerrmm ben kızımda yeni dogan zamanında 2-3ay sadece hakiki zeytin yagı kullandım her altını acmamda sürdüm hiçte pişik vs sorunu yasamadım
sedaa_aa esmerrmm hakiki zeytinyağları asitli oluyor ısıtıp ılıtırsak asidi gidiyor direk kullanmamakta fayda var
esmerrmm Tazee-annee direk suruyormuydun yoksa kaynatip soğutup oylemi sürüyordun . Burda bi kac kisidenn duydumda boylemi yapilmasi gerekiyor
Tazee-annee esmerrmm ben hiç öyle seyler yapmadım acıkcası direk küçük pompalı bi şişem vardı bu seyahat boy bos şişeler varya ona koymustum direk sürüyodum hiç bi zararını görmedim suan hamileyim bebegime gene böle yapıcam bi süre