Ortadogu hastanesi Ceylan Ilhan güleryüzlü bir doktor,bebeği ultrasonda her gordugunde sanki kendi çocuğuymuş gibi seviyor tepkiler veriyor 😂 ben memnunum sorularıma cevap alabiliyorum kendisine telefondan ulaşabiliyorum 37 haftalik olduk bile..(ikinci bir çocuğum olursa daha iyi bir doktor/hastane denk gelmezse yine ona giderim diye dusunuyorum)
Haziranda 6700 e almıştım doğum paketini şuan kaç tl dir bilmiyorum