Nermin_nur1 Kızlar 3 aydan sonra vitamin takviyesi olarak bunu kullanan var mı ? İçeriği falan baya güzel araştırdığıma göre ama bilemiyorum tabi kullanan varsa yorumları bekliyorum
feyza0806 Nermin_nur1 bende dördüncü ayımdan beri kullanıyorum çok memnunum d vitamini olarak da ocean kullanıyorum ikisi de çok güzel
Hhilall37 Nermin_nur1 decavit kullanıyordum 12. Haftadan itibaren balık fazla yemediğim için 32. Haftada ocean mumy kullanmaya başladım şuan 34+3 olduk
TubaDMR4 Nermin_nur1 bende gebeliğin başlarından beri sadece onu kullanıyorum ek bi vitamin felan hiç kullanmıyorum kan değerlerim normal çıkıyor hep tavsiye ederim
sevo_asc Nermin_nur1 ben kullanıyorum yaklaşık gebelikten bir ay önce folik asit kullandım doktorum 15 gün öncede oceon mumy verdi
Nermin_nur1 feyza0806 Sağol canım cuma randevum var doktoruma danışıp bende onu kullanmayı düşünüyorum şu am decavit kullanıyorum ama çok büyük yutamıyorum bir de içerik olarak biraz yetersiz olduğunu duydum o yüzden 🙏🏻
mucizegebelik6 Bende 16. Haftadan beri kullanıyorum yalan yok Her gun içmiyorum cok pis kokuyor midemi bulandırıyor ama faydalı birseymis bebegi de kilo aldırıyormuş ama malesef devlet karşılamıyor özel bi ilac O yizden herkese tavsiye edemiyorum
Gamze-Mdn Nermin_nur1 ben kullanıyorum 3. Aydan itibaren. Şu an 35+5 im ve her ay düzenli kan testi verdim değerlerim gayet güzeldi. Ocean in faydası olduğunu düşünüyorum. Hatta doğumdan sonra da devam edeceğim.
mirage333 Nermin_nur1 ben tüp bebek tedavi surecinde başlamıstım. Şuan hala devam ediyorum doktor doguma kadar kullanicaksin dedi.
Mantosuzmadonna Ben de 14. Haftadayim ilk günden beri ocean mummy d vitamini ve magnezyum kullanıyorum hep ocean kullandım doktorum doğuma kadar bu üçu yeter dedi memnunum