Babyboysmom Selam arkadaşlar 👋 Ben 29+4 haftalık hamileyim.. omuz ve boyun bölgemde acayip ağrılarım oluyor. Her ne kadar egzersiz yapsam da bir çözüm olmadı. Aynı durumda olup da krem veya çözüm bulucu bişey kullanan oldu mu?
Elifelik Babyboysmom benimde bi boynum boynun iyi olsa eellerim ellerim iyi olsa bacaklarım sorma son 20 gün ama dayanamayıp bi minodey içiyorum o rahatlatıyo tabsiye ederimü