Merve-tezcan1 Arkadaşlar izmitte yaşayanlar el kaldırsın ✋🏻 😊 hangi hastahane ve doktora gidiyorsunuz ?
Morprenses Merve-tezcan1 ben gölcükteyim Ahmet coşkana gidiyorum ona çok güveniyorum neden bilmiyorum 🤣
Merve-tezcan1 Blgnmirac Ben de Betül hanımla başladım 🙂 daha bir kere gittim çarşamba günü tekrar kontrolüm var ama sevdim doktorumuzu 🙃
Ata1_ Blgnmirac renkli fotoğraf çıktısı veriyor mu her kontrolünüzde . Ben 2 ay Kocaeli’de olucam Fethiye’deki doktorum her kontrolde renkli fotoğraf veriyordu
Merve-tezcan1 Blgnmirac canım bi kaç sorum olucak sana. Benim kesemi gördü doktor ultrson vermedi ne zaman veriyor ilk bide kilomu falan da ölçmedi iki kere gittim
Blgnmirac Merve-tezcan1 aşırı tatlı ve güler yüzlü. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor gösteriyor 😌
Merve-tezcan1 Blgnmirac Bana da arkadaşım önerdi öyle gittim iyi bir insan. Ama ilk muayene de heyecanlıydım zaten pek bişey anlayamadım 🙂 bi daha ki sefere inşallah 😂
Merve-tezcan1 Babymy özel sağlık sigortasıyla gidiyorum. Muayene ücreti 15 TL ödüyoruz. Ama doğum ücretini bilmiyorum henüz 🙂
Blgnmirac Babymy 180 TL muayne. Doğumu geçen ay sormuştum 5000 TL dediler ama zam gelmiştir günceli bilmiyorum :)
Babymy Blgnmirac çok teşekkür ederim bende özel Kocaeli hastanesine gidiyorum da , Cihan hastanesi evime daha yakın diye sormuştum gerçi 36 haftalık oldum doktor değiştirmek biraz saçmalık olur sanırım 😅
Merve-tezcan1 Babymy genel de herkes son aylarda doktor değiştirmeyi önermiyor 🙃 uzun bi süre aynı doktor yapıyo takibini sonuçta daha iyi anlar sizi
Melek1111 Konak hastanesi yenidoğan hemşiresi kuzenim .Bebeklere çok güzel bakıyorlar gerçekten .Oradaki erkek doktorlar da çok iyi biri temel tan diğerinin ismini unuttum .İzmitte yaşasam mutlaka oraya giderdim