Bursa-kr1 Kasıklarım ağrıdığından acile gittim küçük olduğu için alttan baktılar programa göre 7+1 ama doktor daha 6 haftalık alt ultrason zararlı mı çok duydum zararlı olduğunu da
minnakkuzumm Bursa-kr1 zaten 12. haftaya kadar karından bebek görünmez ki… ve hic bi zarari yok o cok eski batıll inanç.
FusunF Bursa-kr1 canım zararlı olsa doktor bakar mı benim dusuk riskim vardı doktor bakmıştı alttan olsa bana olurdu eşi de aşagıdaydı yanı doktorlar yanlış zararlı birşey yapmazlar
cahillesohbetikestim Bursa-kr1 zararlı olsa doktorlar niye baksın ilk haftalarda bebek küçük olduğu için alttan ultrason ile bakıyorlar bu çok normal ben defalarca baktırdım çok şükür 35 haftalık olduk bile
_mucizem_ Bursa-kr1 Almanya’da yaşıyorum burada başından sonuna kadar hep alttan bakıyorlar bi zararı olmadı
Masal-hh _mucizem_ Bende 20+4 bastan beri alttan bakiyorlar. Bende merak ediyorum ne zaman alttan bakmayi birakiyolar diye. Sonuna kadar yazmissin korktum simdi🙄
Baranbebek Haftamdayim herhalde 5 kere falan alttan muayene oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım. Zaten zararlı olsa yapmazlar. Ayrıca ağrılı bir işlem de değil öyle diyen de çok var.
sheyda1991 Bursa-kr1 yok canım ne zararı olacak. Öyle olsa herkeste cinsel ilişkide yasaklanırdı zaten :)
Yagmuracar0509 Bursa-kr1 bana hep dediler ben baktırmadım korktuğumdan dolayı canım acır diye araştırdım ve onların baktığı yerle bebeğin arasında 7 8 cm varmış yani bebeğe her hangi bir sakıncası yok
Ikigozumuncicegiii Bursa-kr1 10. Haftaya kadar hep alltan muayene yapıldı 10. Haftada karından baktılar bana bı sıkıntı yasamadim
zeynepp1 Bursa-kr1 zararlı diyemde var zararsız diyende ebn iki çocugmdada baktırdım doktorum zararının olmadıgını söyledi ikside çok şükür iyi