Elif0791 Kızlar iyi akşamlar 2 hafta önce doktorum bebeğimin durusunu kıza bnzetti ama pipisinide bana gösterdi sonra biraz zaman gectikten sonra başka doktora gittim 15+2 oldum bugün doktorumda farklı bir doktor bu kız gördüm sanki ama bacaklarını açmıyor 2 hafta sonra gel dedi sizde böyle durumlar yaşadınız mı
Muhammedamine Elif0791 kıza benzetip pipisini mi gösterdi ?? O nasıl bir doktor ya pipisi var ama kıza benziyo 🙄 çok ilginç .. banada 13. Haftafa kız dedi 17 de erkek olduğunu öğrenmiştik ama 13. Haftafa bu kız ama buda pipisi demedi 🤷♀️ Ben böyle bir durum yaşamadım
Zeynooo Elif0791 benimde hep bacak arasını kapiyordu doktorum kesin birşey söylemedi 6.aya kadar 6. Ayda gösterdi kız olduğunu sağlıkla al kucağına insAllah 😍
Dandikbebe Elif0791 doktor yanlış anlatmış sanırım Cnm, 13 haftalarda filan Bazı kız bebeklerin klitorisi büyük oluyormuş, onu pipi gibi sanıyorlarmış. O yüzden yüzdelik vererek cinsiyet söylüyorlar. Onu demek istemiştir
Elif0791 Muhammedamine valla canım inan ki kafam çok karışık kıza benzetip pipiside var dedi sonra o doktora gitmedim birdaha bu yeni doktorum bakalım 10 gün sonra tekrardan gideceğim bu sefer 16+5 olacağım umarım artık öğrenirim cinsiyeti
Sevdhusna Elif0791 yani pipisi derken kız pipisi demek istemiştir ne diyecekti kızlar bende gördüm bak dedi doktor gördüm benim kızı resmen orasını:)))
EsraKymen Bende 6. Aya kadar kız biliodum doktor değiştirdik erkek deyince şok oldum şimdi erkek işallh🙈🙈