Bursa-kr1 Kasıklarım ağrıdığından acile gittim küçük olduğu için alttan baktılar programa göre 7+1 ama doktor daha 6 haftalık alt ultrason zararlı mı çok duydum zararlı olduğunu da
ikincimucizem09 Bende yaptırdım banada dediler çok tehlikeli Allah’a şükür hicbirsey olmadı aynı benim gibi olmuşsun sende şuanda biz 9+4 olduk
Edmbk ikincimucizem09 aynı haftalarda bende olmuştum hiçbişey olmadı düşecek çocuğu ne yapsak zaten tutamıyoruz ama yaşayacak yavrumuza Rabbim yardım ediyor hiç bişey olmaz inşallah kardeşim
miyopmom ikincimucizem09 bu tehlikeli diyenler neye dayanaeak soyluyor masAllah herkes doktor kesilmis basimiza yahu. Allahin izniyle bir sey olmaz insAllah yurt disinda 12. Haftaya kadar alttan bakilir
gurbetcianne97 ikincimucizem09 yav arkadaşlar Allah aşkına millet doktordan iyi mi bilecek? Nesi tehlikeli olabilir? Tehlikeli olsa doktor yapar mı. Bu doktorlar bebeğinize kast etmiş zarar vermek isteyen caniler mi? Lütfen millete değil sadece doktorunuzun dediklerine kulak asın
ikincimucizem09 İlk doktora gittiğimde kadın doğuma ultrason ile baktı gorunmedi adet tarihime göre 7 haftalikti alttan muayne etti göründu ama 7 hafta değil 6 haftalık dedi 1 hafta geç döllenme olmuş olabilir cnm merak etme
prensesinannesi7 Bende bu konuyu düşünüyordum şuan benim de kanamam var o yüzden doktor her gitmem de alttan bakıyor bu sefer sorcaktim unuttum
ikincimucizem09 Aynen düşecek olan çocuğu hiçbir şekilde tutamazsın eğer yiyecek ekmeği nasibi varsa her türlü oluyor içini ferah tut canım o haftalarda oluyor biz kalp atışını yeni duyduk mesela 2-3 gün oldu 9 haftalıkken
ikincimucizem09 Bende hiçbir zararının olmadığını anlamaya çalıştım sanırım yanlış anlaşıldım . Aynı olay benimde başıma geldi bemide korkuttular Allah’a şükür hicbirsey olmadı