ShabnamNasirova Merhaba Kizlar.Ben 36 haftami tamamladim bugun.InshAllah Allahin izniyle normal dogum yapacagim.ilk hamileliyim.Neler yapmaliyim dogumu nasil daha kolay atlata bilir.Normal dogum yapan Anneler yardimci olurmu lutfen.🥰🙏🏻